HØR BLANDT ANDRE

De er eksperter i hvert sit felt - og er ikke bange for at dele deres viden med dig. Gå efter den oplægsholder der giver dig mest med hjem. Og husk at se niveauet af oplægget, så du er sikker på at få mest muligt ud af dagen.

Kasper Kruse

Animation

Animationschef hos Happy og Co
Uddannet animationsinstruktør fra Den Danske Filmskole.
Har arbejdet med film og animation i 15 år+
Formidler værdier, produkter, strategi og læring med animation.
Bruger visualiseringer/tegning som aktivt dialogredskab ved siden af tekst og tale.
Finder det enkle budskab i komplekse sammenhænge.

Henrik Bondtofte

Link Building

Henrik Bondtoft er en af Danmarks førende eksperter inden for linkbuilding.

Henrik Bondtofte er forfatteren baglinkbuildingbogen –en bog udelukkende omhandlende linkbuilding.

Henrik Bondtofte er ligeledes direktør i bureauet Deducta Search, der beskæftiger sig med SEO, linkbuilding og AdWords.

Rene Madsen

Teksnisk SEO

Har arbejdet professionelt med SEO siden 1999.

Var med i den tidlige start hvor søgemaskineoptimering ikke var særlig kendt i større omfang. Har arbejdet med alt indenfor SEO, whitehat, Blackhat- IP Cloaking, og DNS-Cloaking - I dag er det udelukkende Whitehat SEO som leveres til kunderne.

David Lorentzen

Facebook annoncering

David Lorentzen hjælper til dagligt, gennem sit firma Socialization, virksomheder med at få styr på Facebook marketing, samt afholder kurser på alle niveauer om samme emne.

I en social media-branche fuld af fantasifulde jobtitler beskriver han sig selv som håndværker. Mantraet er mindre strategi - mere handling.

Bag sig har han en farverig karriere, som blandt byder på titler som fabriksarbejder, butler, brugsuddeler og rengøringsassistent foruden ejer af både et specialrejsebureau og en webshop som solgte vandpiber.

Andreas Lolk

Adwords

Andreas Lolk er AdWords specialist i PPCProfit.dk, samt co-founder af White Shark Media Inc. – et 86 mand stort SEM bureau i USA med over 600 kunder.

Andreas har hånden på pulsen med de seneste AdWords features, der bliver lanceret i USA inden de kommer til Danmark.

Andreas arbejder til daglig, som CMO og er ophavsmand bag en af de mest populære PPC blogs i USA: blog.whitesharkmedia.com. Han er hyppig blogger på SearchEngineJournal.com, PPCHero.com og er blevet nævnt på Forbes.com.

Mikkel Plæhn

Content Marketing

Iværksætter, podcaster og foredragsholder. Mikkel K. Plæhn har mange bolde i luften, men omdrejningspunktet er Content Marketing.

Under cand.merc.mib studiet ved CBS fik han interesse for Content Marketing som en metode til at skabe kunder for sin virksomhed bioburn.dk der sælger biopejse.

Med fire års praktisk erfaring har han hjulpet virksomheder indenfor bl.a. møbel og rejsebranchen med at skabe trafik, leads og salg. Hvordan? Ved at udvikle indhold der er relevant for kunderne igennem hele købsprocessen.

Mette Holbæk

Head of Marketing & Reader Relations at Gyldendal

En utraditionel men effektiv blanding af markedsføringstæft og kommunikationstalent.

Mette Holbæk er den ultimative praktiker og konsekvente do’er, når det kommer til konceptualisering, salg og markedsføring af virkelig gode ideer, budskaber og produkter.

Sidder som head of Marketing & Reader Relations at Gyldendal

Claus Stadel

Jyske Bank

Claus Stadel elsker at designe og nørde med lækre, smukke og brugbare web front-ends.

Han har sin daglige gang som user experience designer i Jyske Banks web-snedkeri, hvor der designes og udvikles på bankens responsive websites.

Søren Bygbjerg

Eurovision Song Contest 2014

Søren Bygbjerg er ”editorial director” i DR og ansvarlig for digitale og sociale medier på Eurovision 2014.

Han fortæller om strategien, der skal gøre et af verdens ældste eksisterende tv-formater socialt og digitalt – og hvordan han og hans team udfører planerne i praksis.

Trine-Maria Kristensen

Sociale Medier

Trine-Maria Kristensen, partner og direktør i Trustmint.com er uddannet cand.scient.soc (PR). Hun har siden 2005, hvor hun var medstifter af ét af Danmarks første social media bureauer, været professionel rådgiver med fokus på sociale medier.

Fokus er på organisationers strategiske målsætninger med relationsopbygning og på de dynamikker og mekanismer der fungerer i sociale rum på nettet.

For tiden opbygger Trine-Maria virksomheden Trustmint, der arbejder med digital tillid som konkurrenceparameter.

David Ledstrup

Bigum & Co

David Ledstrup arbejder som underviser, konsulent, og foredragsholder under titlen Social Media Advisor hos Bigum&Co. Her hjælper han virksomheder, organisationer og enkeltpersoner i brugen af sociale platforme på nettet.

Al tid og fokus er rettet mod fremtidens markedsføring - relationsbaseret markedsføring. David lægger vægt på den strategiske proces når der arbejdes med sociale medier, hvor der skabes værdi for både modtager og virksomhed.

Torben Andersen

Robinhus

Torben Andersen er medstifter RobinHus, der siden 1999 har udfordret den traditionelle ejendomsmægler-branche med en kombination af selvsalg og en landsdækkende kæde af ejendomsmæglere, der i dag er landets 7. største.

Torben har 15 års hands-on erfaring med online forretningsudvikling og marketing, og er selverklæret Google+ evangelist med et stort dansk og internationalt netværk.

Han er desuden redaktør på Google+ siderne Danskere på GooglePlus og Danske Webshops på GooglePlus.

Thomas Bro

Digital Specialist, Hummel

Thomas Bro - Forretningschef Combine A/S

Thomas arbejder til dagligt som Forretningschef for Ehandel og Content Management i et af Danmarks største digitale bureauer Combine, med ansvar for kunder som eks. Specsavers, Interflora og Bianco.

Han er desuden tilknyttet hummel som Digital Specialist.

Brian Andersen

Coop Danmark

Brian Andersen er salgsdirektør hos Coop.dk, som er blandt 10 største webshops i Danmark, og Coop.dk fokuserer fremadrettet på at blive størst online spiller inden for brancher som cykler, haveliv, bolig, legetøj, baby og vin.

Brian har arbejdet med e-commerce de sidste 15 år – først har han været ansvarlig for e-handel hos Bon’A Parte, dernæst hos FDM travel og står nu spidsen for et hold på 35 dedikerede specialister hos Coop.dk.

Brian Brandt

9 tricks til bedre ehandel, som succesfulde ekøbmænd ikke vil dele

Tilbage i 2007 skrev Brian Brandt den første version af ebogen Webshop Hvordan, der er en gennemgang af, hvordan du praktisk starter en shop. Den er senere hen blevet opdateret og er i dag stadig en god og aktuel grundbog i start af en webshop.

Senest har han startet shoppen Sovedyret.dk. En shop der hoppede lige ind i børnetøjsbranchen, men på trods af den hårde konkurrence, gav en fuldtidsstilling til ejeren efter kun 7 måneder.

Brian Brandt er en praktisk anlagt vestjyde, der altid kommer med konkrete eksempler i sine foredrag.

Dennis Drejer

Webshop tricks

Dennis Drejer er IT chef hos Cykelpartner.dk på deltid og driver ved siden af Drejer Digital Marketing, hvor han laver markedsføring for webshops og driver sin egen shop Rito.dk med salg af garn.

Han laver både markedsføring for helt små af slagsen men også for store webshops med millionomsætning.

Dennis står for alt markedsføring og udvikling og har siden 2008 (Som første ansatte) været med til at bygge Cykelpartner.dk op, så der i dag er 20 ansatte på fuld tid.

Dennis er en passioneret iværksætter og specialist i online marketing.

Frank Hellerup Madsen

Displaynetværket i Google Adwords

Frank Hellerup Madsen arbejder som selvstændig Adwords-konsulent.

Med Excel, Adwords Editor m.m. som hjælpemidler, arbejder han dagligt på at vride så meget værdi ud af Google Adwords-annonceringen som muligt. Kunderne er af vidt forskellig størrelse, og aktive i mange forskellige brancher, hvilket giver en bred berøringsflade.

Frank deler gerne ud af sin viden til konferencer, workshops og lejlighedsvis også på sin blog.

Michael Aagaard

Conversion Copywriter, Test Junkie

Michael er en veletableret spiller på den internationale optimeringsscene. Han har holdt taler i 9 forskellige lande på nogle af verdens største CRO-events og i sin karriere har han hjulpet alt fra små webshops til store Danske og internationale virksomheder.

Med et bagkatalog på hundredvis af split-test-cases har Michael en kolossal mængde praktisk erfaring og viden at dele ud af.

Læs mere om Michaels arbejde på ContentVerve.com og Online-Tekstforfatter.dk.

Thomas Bigum

Facebook - sælg på tjenesten hvor salgsgas ikke virker

Thomas er stifter af Social Academy, en tænketank for læring og uddannelse inden for strategi og håndtering af sociale medier.

Thomas vil blandt andet fortælle dig om hvordan du får udbytte af en facebookside med fans, og hvordan du sælger gennem Facebook.

Mikkel DeMib

Teknisk SEO eller dø!

Mikkel deMib Svendsen har i over 15 år arbejdet med drift af søgemaskiner, udvikling af søgemaskineteknologi og ikke mindst markedsføring i søgemaskiner. Han udgav i 1999 den første danske bog om SEO og har siden da udgivet 2 SEO-bøger mere.

Han er fortsat en af de eneste danske søgemaskineeksperter, der optræder som taler på de store internationale søgemaskinekonferencer.

Thomas Rosenstand

Søgemaskineoptimering

Thomas Rosenstand er efterhånden SEO branchens ”grand old man”. Han gik fuldtids ind i SEO for 14 år siden – kort før Google gik i luften. Siden er det blevet til en række bøger om emnet, et utal af foredrag og masser af indlæg på diverse hjemmesider.

Thomas bor i dag i Florida, hvor fra han passer både det danske og det amerikanske SEO firma.

Mogens Møller

Always Be Closing! 7 overraskende konverteringstips der får besøgende på din webshop til at blive betalende kunder

Mogens Møller er specialist i konverteringsoptimering. Han rådgiver flere af landets største webshops og rejsebureauer i, hvordan de får flere besøgende til at konvertere og blive kunder.

Mogens er en erfaren foredragsholder, som taler både i ind- og udland, så der er garanti for et oplæg fyldt med konkrete cases og tips, som du selv kan gå hjem og implementere efterfølgende.

Klitsgaard og Vadskær

E-mail Marketing

Christina Klitsgaard er ekspert i e-mailmarkedsføring med storytelling og rådgiver og underviser til dagligt små og store virksomheder over hele landet. Hun har for millioner kroner reel erfaring med e-mailmarkedsføring på det danske marked.

Christina er fast ekspert-blogger om e-mailmarkedsføring på iværksætter-portalen amino.dk, forfatter til e-bogen 'Skriv dig ind i dine læseres hjerne, hjerte og pengepung i 8 nemme trin', og har udviklet Danmarks første og eneste online-kursus i strategisk e-mailmarkedsføring med storytelling.

Jacob Kildebogaard

Adwords og Analytics

Jacob er ansvarlig for AdWords og Analytics i Webjuice.dk, som han også er medstifter af. Webjuice.dk er et af Danmarks skarpeste Online Marketing Bureauer, kun med fokus på AdWords, Analytics og Søgemaskineoptimering.

Derudover er Jacob aktiv blogger, foredragsholder, underviser, ekstern lektor samt forfatter til Analyticsbogen.

Jacob driver desuden Gaboost.dk, der er en benchmark service for danske webshops. Jacob har optimeret alle størrelser AdWords konti, og er en af dem i Danmark, der beskæftiger sig mest med måling af resultater. Han er desuden den bedst certificerede dansker ift. AdWords og Analytics, og er trainer og speaker på Google Partner Academy programmet.


tak til alle vores partnere

Twitter icon
Facebook icon
Google+ icon