Program

PROGRAMMET FOR
MARKETING CAMP 2014

KØB BILLET

9.00 - 9.30

indskrivning

Du kan indskrive dig mellem 09.00 og 09.30.
Herefter lukkes der for standen og vi går videre til
morgenmaden og velkomst.

9.30 - 10.00

velkommen

Introduktion og praktiske oplysninger om dagen.

10.00 - 11.00

SPOR 1

  • Email marketing

    Email marketing
    Klitsgaard og Vadskær
    Øvede

    I 2012 omsatte danske webshops og virksomheder for 7 milliarder kroner via e-mails. Alene her i Danmark. Alligevel er der stadig alt for mange, der ikke oplever at se resultater i deres e-mailmarkedsføring. Hør Klitsgaard og Vadskær fortælle om de 3 vigtige tendenser i e-mailmarkedsføring lige nu, se hvordan de allerbedste bruger dem – og lær, hvordan du kan gå hjem og gøre det samme (og hvorfor det er afgørende, at du gør det).

    LÆS MERE
  • Cykelpartner.dk (20 medarbejdere): Fra 0-100 km/t – Sådan fik vi succes online

    Cykelpartner.dk (20 medarbejdere): Fra 0-100 km/t – Sådan fik vi succes online
    Dennis Drejer
    Alle

    Hør hvor Cykelpartner.dk har brændt penge af forgæves og hvor de ville ønske, at de havde brugt flere penge noget før. Hør hvilke services de har gode og dårlige erfaringer med og lær samtidig hvordan de bruger deres leverandører som samarbejdspartnere og på den måde får langt mere ud af dem både mht. priser og eksponering som case/reference.

    LÆS MERE
  • Dominér din niche via Google+: Få en 5-trins køreplan fra skyttegraven

    Dominér din niche via Google+: Få en 5-trins køreplan fra skyttegraven
    Torben Andersen
    Nørder

    Du er selvfølgelig selv på Google+, men hvad med din virksomhed? Google+ giver dig muligheden for at dominere din niche, men det er nu, du skal rykke! Få en 5-trins køreplan for, hvordan du skaber forretning fra dag 1 på Google+, baseret på RobinHus’ erfaringer fra skyttegravene.

    LÆS MERE
  • SEO – De tusind spørgsmåls fag. Spørg Thomas og få svar .

    SEO – De tusind spørgsmåls fag. Spørg Thomas og få svar .
    Thomas Rosenstand
    Øvede

    Der er ikke mange fagområder, der afstedkommer flere spørgsmål end SEO. Nu har du chancen for at få svar på de mest presserende af dine spørgsmål i dette lidt utraditionelle indlæg, der 100% er baseret på deltagernes mest brændende spørgsmål.

    LÆS MERE
  • Øg dit AdWords udbytte: 10 tips til de nyeste AdWords features

    Øg dit AdWords udbytte: 10 tips til de nyeste AdWords features
    Andreas Lolk
    Nørder

    AdWords er let at maksimere – ikke også? Det vil du ikke synes efter dette oplæg. Andreas Lolk deler i dette oplæg praktiske råd til hvordan du med PLA, dynamiske søgeannoncer og remarketing for search kan få endnu mere AdWords profit end du troede var muligt.

    LÆS MERE
  • Teknisk SEO eller dø!

    Teknisk SEO eller dø!
    Mikkel DeMib
    Nørder

    Alt for mange sjusker med den tekniske søgemaskineoptimering af deres website. Det er åndssvagt, for det betyder, at alt andet der gøres for at opnå bedre rankings i søgemaskinerne er delvist spildt. Teknisk SEO er et websites fundament i søgemaskinerne. Lær i dette foredrag hvad der tæller i 2014.

    LÆS MERE
11.00 - 11.30

Kaffepause

30 minutter til at netværke i.

11.30 - 12.30

SPOR 2

  • Spild ikke pengene! Få mere ud af displaynetværket i Google Adwords.

    Spild ikke pengene! Få mere ud af displaynetværket i Google Adwords.
    Jacob Kildebogaard
    Øvede

    Alt for mange Adwords-annoncører har svært ved at få værdi ud af displaynetværket. Enten spilder de pengene, eller også har de allerede slukket helt for displaynetværket. Er du en af dem, så kom ind og få en grundig gennemgang af, hvordan du kan bruge displaynetværket i Google Adwords på fornuftig vis.

    LÆS MERE
  • Data Lab – Tænk som de store, gør som de små!

    Data Lab – Tænk som de store, gør som de små!
    Thomas Bro
    Alle

    Hvorfor Data? Fordi data allerede er, og i stigende grad bliver, driver for alt marketing og commerce de kommende år. At få styr på din data er altafgørende for sammenspillet mellem digital og den fysiske verden (omnichannel), bl.a. i forhold til håndtering af Point of sales, produkter og kunderelationer.

    LÆS MERE
  • Facebook markedsføring – 7 gode råd til at bryde igennem lydmuren på det sociale medie.

    Facebook markedsføring – 7 gode råd til at bryde igennem lydmuren på det sociale medie.
    David Ledstrup
    Alle

    Mange virksomheder oplever i 2014 at det er blevet svært at nå ud til målgruppen på Facebook. Få konkrete råd til din kommunikation og strategi, så dine følgere bliver ved med at være engagerede – og som du kan eksekvere på øjeblikkeligt.

    LÆS MERE
  • 7 overraskende konverteringstips der får besøgende på din webshop til at blive til kunder

    7 overraskende konverteringstips der får besøgende på din webshop til at blive til kunder
    Mogens Møller
    Øvede

    Er du allerede godt i gang med SEO, AdWords mm. men synes du ikke, at du får nok værdi ud af dine besøgende? Så bør du kraftigt overveje, at høre dette oplæg med Mogens Møller som hver dag hjælper både små og store webshops, der har ondt i konverteringsraten med at få flere penge ud af de besøgende.

    LÆS MERE
  • Sådan får du gratis omtale af dit firma i pressen.

    Sådan får du gratis omtale af dit firma i pressen.
    Mette Holbæk
    Øvede

    Lær de insider-taktikker. der får dig og din historie gennem nåleøjet og ind i medierne, så tusindvis af nye kunder hører om dig.

    LÆS MERE
  • Indekseringsbarierer i moderne CMS og shopsystemer

    Indekseringsbarierer i moderne CMS og shopsystemer
    Rene Madsen
    Nørder

    CMS systemer og webshopløsninger er mange gange den største forhindring for gode placeringer i søgemaskinerne. Dette skyldes at systemerne er kodet med faciliteter som det gennemgående element fra udviklernes side, men i forhold til søgemaskiner og den måde de arbejder og håndterer data på, er mange af systemerne svære at få skabt gode placeringer på i forhold til SEO, nogle systemer er rene duplicate content fabrikker.

    LÆS MERE
12.30 - 13.30

Frokost

13.30 - 14.30

SPOR 3

  • Spar tid på AdWords - skarpe tips til optimering af store konti

    Spar tid på AdWords - skarpe tips til optimering af store konti
    Jacob Kildebogaard
    Nørder

    Lær hvordan du optimerer store AdWords konti på få timer om måneden. Få inspiration og konkrete tips til hvordan du griber det an og hvordan elementer som filtre og regler kan give dig bedre resultater. Så spar tid og få bedre resultater med dette indlæg.

    LÆS MERE
  • Personalisering er det nye sort inden for e-handel: Lær af Coop.dks erfaringer.

    Personalisering er det nye sort inden for e-handel: Lær af Coop.dks erfaringer.
    Brian Andersen
    Øvede

    Alle taler om personalisering – men hvordan griber man det an på selve sitet og i markedsføringen? Coop.dk vil dele sine erfaringer med at indføre fuld personalisere e-handel uden at investere i en ny platform. Hvilken strategi er der lagt, hvilke udfordringer har der været undervejs og hvordan har resultaterne været.

    LÆS MERE
  • Sociale Medier - 10 klassiske fejl - og 5 ting du skal gøre i stedet

    Sociale Medier - 10 klassiske fejl - og 5 ting du skal gøre i stedet
    Trine-Maria Kristensen
    Øvede

    Mange virksomheder bruger i dag sociale medier til markedsføring og kommunikation og mange har efter at den første eufori har lagt sig også fået den erfaring, at det kan være svært at få nok udbytte ud af indsatsen? Så hvis du også er træt af at dine opslag på Facebook ikke får nok "likes" eller hvis du ikke synes, du får kommentarer nok på din blog eller hjerter nok på billederne du deler på Instagram, så kom og hør om de typiske fejl....

    LÆS MERE
  • Få dine budskaber klart igennem med animation på 2 minutter!

    Få dine budskaber klart igennem med animation på 2 minutter!
    Kasper Kruse
    Alle

    Har du svært ved at fortælle alle USP’er ved dine produkter eller virksomhedens strategier og værdier på under 2 minutter? Taber dine modtagere interessen inden du er færdig med at tale? Har de svært ved at forstå værdien af dine produkter eller idéer? Med animation kan du få alle pointer til at stå lysende klart på en interessant, effektiv og forståelig måde.

    LÆS MERE
  • Sådan bliver du bedre til at skrive webtekst, der konverterer

    Sådan bliver du bedre til at skrive webtekst, der konverterer
    Thomas Bigum
    Øvede

    Du får konkrete tips og strategier, der vil hjælpe dig med at blive bedre til at skrive webtekst, der konverterer. Indlægget er fyldt med eksempler fra rigtige A/B-tests, og du vil få masser af inspiration og viden, som du kan anvende på dit eget website med det samme.

    LÆS MERE
  • Hvad og hvordan gør du nu efter alle Googles mange nye tiltag - SEO er ikke død – bare anderledes

    Hvad og hvordan gør du nu efter alle Googles mange nye tiltag - SEO er ikke død – bare anderledes
    Thomas Rosenstand
    Øvede

    Panda, Penguin, Hummingbird, Knowledge Graph og mere til – hvad betyder det for din
    SEO indsats? Hvor skal du satse benhårdt i 2014 og frem? Hvad er vigtigere end andet
    – og hvordan kan du med simple værktøjer gøre det nemmere?

    LÆS MERE
14.30 - 15.00

Kaffepause

15.00 - 16.00

SPOR 4

  • 9 tricks til bedre ehandel, som succesfulde ekøbmænd ikke vil dele

    9 tricks til bedre ehandel, som succesfulde ekøbmænd ikke vil dele
    Brian Brandt
    Øvede

    Dette foredrag giver dig tricks til din webshop, som ingen ekøbmænd tør skrive eller fortælle om, da konkurrenterne vil kopiere det med det samme. Her åbnes op for godteposen med tricks der er afprøvet – både de nemme lavthængende frugter og mere teknisk udfordrende. Deltag, for måske gør din konkurrent også.

    LÆS MERE
  • #JoinUs – Eurovision Song Contest på digitale og sociale medier

    #JoinUs – Eurovision Song Contest på digitale og sociale medier
    Søren Bygbjerg
    Alle

    Hvordan involverer man tv-seere på nettet - og fornyer verden største musikkonkurrence gennem web og sociale medier? Søren Bygbjerg, ansvarlig for digitale og sociale medier på Eurovision Song Contest 2014, giver en førstehåndberetning.

    LÆS MERE
  • Byg websites, der virker overalt

    Byg websites, der virker overalt
    Claus Stadel
    Øvede

    Internettet er tilgængeligt overalt. Er dit website også? Eller hænger det gevaldigt i bremsen udenfor de trygge rammer af en gammeldags PC-browser?

    Lær hvordan du bygger websites, der er bedre, mere simple, mere tilgængelige og mere brugbare end dine konkurrenters sløve gamle desktop mastodonter.

    LÆS MERE
  • Skab Indhold - Skab Kunder … En Praktisk Tilgang Til Content Marketing.

    Skab Indhold - Skab Kunder … En Praktisk Tilgang Til Content Marketing.
    Mikkel Plæhn
    Alle

    50.000 ord om din niche.Hvad tror du de ville kunne gøre for din forretning? For mig har det ikke bare skabt trafik, kommentarer og et væld af henvendelser. Det har etableret os som eksperter og samtidig skabt en stor mængde kunder.Med en praktisk tilgang viser jeg dig i præsentationen hvordan jeg dominerer Google ved at besvare vores kunders spørgsmål på vores blog.

    LÆS MERE
  • Power Editor - lær at mestre Facebookannoncering med det rette værktøj

    Power Editor - lær at mestre Facebookannoncering med det rette værktøj
    David Lorentzen
    Øvede

    Annoncering på Facebook er i en rivende udvikling, men få virksomheder er nået meget længere end til Facebooks lette løsning: Ads Create Tool.
    I dette praktisk orienterede oplæg overbeviser jeg dig om, at du skal smide hammer og mejsel - og i stedet samle trykluftboret op. Velkommen til Power Editor.

    LÆS MERE
  • De 15 mest essentielle linkbuilding råd

    De 15 mest essentielle linkbuilding råd
    Henrik Bondtofte
    Øvede

    Vil du være en af de få, der kender til disse essentielle råd om linkbuilding? Så har du her muligheden for at få Henrik Bondtoftes 15 vigtigste råd.
    Du bliver med andre ord klædt godt på til at lave din egen linkbuilding.

    LÆS MERE
16.00 - 17.00

72 konkrete tips til at tage med hjem

Bange for at du har misset guldkorn fra de oplæg du valgte fra? Så er den sidste time af MarketingCamp guld værd. Alle 24 oplægsholdere får 2 minutter til at komme med 3 guldkorn fra deres oplæg. 3 konkrete ting, som du kan gøre når du kommer hjem. Det bliver koncentreret og vildt. Glæd dig.

DOWNLOAD ÅRETS
PROGRAM SOM PDF

DOWNLOAD

Twitter icon
Facebook icon
Google+ icon